söndag 24 mars 2013

Lite nya smycken

Om en månad är det dags att vara med på årets första mässa, så nu är tillverkningen av smycken och andra saker i full gång. Dessvärre så hinner jag inte med att uppdatera min webbutik och fixa till den, men det får jag ta tag i efter mässan.

Idag tänkte jag helt enkelt bara visa en massa bilder på nya smycken som jag har gjort.

Först ut är lite örhängen i blandade färger, former och modeller:




Sen lite änglaberlocker:


Och till sist en för mig helt ny typ av smycken som jag inte har gjort tidgarde, nämligen knappringar. Vi får väl se om det blir en hit eller inte...... Men dom var väldigt roliga att göra.




Imorgon är det måndag igen och en helt ny vecka börjar, så ha en underbar vecka alla läsare!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

göta sa...

Vad tar du för änglarna?

Lotta78 sa...

40:- om det är änglaberlockerna du menar och 65:-/par om det är änglaörhängena.