fredag 22 mars 2013

Chokladkort

För ett tag sen så fyllde en av mina svägerskor år och i vanlig ordning så var det pengar som önskades. För att göra det lite roligare och inte bara komma med ett "vanligt kort" så bestämde jag mig för att göra ett chokladkort igen. Det är lite pyssel att göra dom, då jag inte har någon färdig mall att gå efter, men det är bara roligt att få mäta och fundera en massa och tillslut så brukar det gå bra.


Här är framsidan av kortet. Den söta stämpeln kommer från magnolia och är målad med promarkers och mcp-teknik. Jag tycker att det är ett rätt roligt sätt att färglägga på, men jag har alltid lite svårt att få till håret på mina figurer... Fast det är väl bara att öva och åter öva....


Här är en bild som visar insidan. Till vänster skrev jag en liten hälsning och till höger ser ni själva presenten.

Ha nu en riktigt bra helg alla som läser min blogg!

Kram Charlotte

1 kommentar:

La Vikinga sa...

He he he - lyckos den som får det fina kortet med fyllning! Smart gjord med diesen också!

Fundera på att ta bort ordverifieringen för det är så jobbigt när man vill lämna kommentarer på fina alster, snälla...

M v h,

Charlotta / La Vikinga