tisdag 1 november 2011

Julkort med recept

Idag är det den 1:a november och julen börjar närma sig med stormsteg, så vad passar då bättre än att visa upp ett julkort...


Har för första gången provat att göra ett center step card och det kommer att bli fler vill jag lova... Det var väldigt enkelt och roligt.
Stämplarna som jag använt på kortet kommer från bildmålarna, skapa hobby och panduro.


Nu ska jag sätta mig och läsa lite i nya numret av Magnolia Ink som min gulliga sambo köpte åt mig idag. Jag har letat efter den i över en vecka nu, men så idag hade dom äntligen fått hem den på ica. Bläddrade lite i den när jag fick den och det fanns massor att inspireras av...

Kram Charlotte

2 kommentarer:

Åsalill sa...

Jättefint kort. Vad kul med pepparkaks stämpeln och den från Bildmålarna. De passade jättebra ihop. Visst är det kul att göra center step card :)
Kram
Åsalill

Lotta78 sa...

Tack Åsa!
Japp, det var ju superkul att göra center step card. Dom kommer det att bli fler av :-)

Kram Charlotte