fredag 18 november 2011

Ett nytt grattiskort

Förutom att julen snart är här och med allt det pyssel som det innebär så har vi mellan den 19 november och 19 december 7 st födelsedagskalas.... Så här kommer det första grattiskortet som min svägerska har fått ikväll (en dag förtidigt).

Jag har gjort ett center step card och med detta kort tänkte jag delta i bildmålarna challange. Utmaningen denna gång är att göra ett alster som ska innehålla glitter och en stämpel från bildmålarna. Glitter har jag använt i form av stickles och glimmer mist, både på stämpelmotivet, blommorna, bladen och bakgrunden i rutan med grattistexten. Tyvärr så syns inte all glimmer mist så bra på fotot....


Önskar alla mina läsare en trevlig helg!

Kram Charlotte


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det glimmar fint. Snyggt kort! //Nettan