lördag 12 november 2011

Kort/present till fars dag

Nu är korten/presenterna till fars dag klara... Det blev inte det mest avancerade precis, men allt kanske inte alltid behöver vara det heller... Ibland kan det ju fungera med det som är enkelt också....

Korten är gjorda av ett helt cardstock som jag bara vikt på mitten och dekorerat med papper, utklippta slipsar och en text som jag skrivit ut på datorn.

Anledningen till att dom blev så stora beror på själva fars dags presenten som skulle få plats, en julkalender från bingolotto, en skrappyramid och en trisslott.


Det var allt för idag. Nu ska jag gå och byta om för att sen åka iväg till svärföräldrarna på fars dags middag och imorgon blir det middag hos mina föräldrar. Ganska skönt att inte behöva fundera på middag i helgen :-)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

Ulle sa...

Vilka stilrena och kanonfina kort!

Patric sa...

Även om det inte var det mest avancerade så tycker jag att dom var RIKTIGT snygga.