måndag 8 augusti 2011

Shopping i Stockholm

Jaha... Då var första arbetsdagen efter semestern avklarad... Gick ju faktiskt lättare än vad jag trodde :-) Men nu var det ju inte de jag tänkte skriva om, utan om shopping. I mitt förra inlägg skrev jag om att jag hade varit i Stockholm på lite pysselshopping. Hittade ju hela tre stycken butiker (pyssloteket, scrapparazzi och skapa hobby) och inte helt oväntat så handlades det ju på alla ställen.


Här är en bild på det som följde med hem:

4 st stämplar
2 st embossingfoldrar
1 st 3D lack
2 st turkosa spetsar
1 ark med vita halvpärlor
1 karta med lövpins
En massa cardstock
+ 3 ark ez-mount som inte är med på bilden


Det var allt från mig just nu... Är ledig 2 dar denna vecka och dessa tänkte jag ägna åt pyssel, så jag återkommer med lite bilder på nya kort.

Önskar alla en bra vecka!

Kram Charlotte

Inga kommentarer: