fredag 26 augusti 2011

Promarkerförvaring...

Tänkte att jag skulle visa hur jag förvarar mina promarkers. Då detta är en förvaring som jag är nöjd över och som passar mig väldigt bra.

Först så har jag stansat ut en lite blomma som jag målat och satt på varje penna så att jag vet hur färgen ser ut. Sen har jag köpt 3 st fiskelådor från biltema som jag förvarar dom i, sorterat efter färg.


Sen har jag skrivit ut en färgkarta (fast utan färger) som jag hittade här och sen har jag klippt ut och satt dessa på insidan av locket i varje låda och fyllt i dom färger jag har.


Hoppas att mina små förvaringstips kan inspirera och hjälpa till. Kommer att fortsätt lägga ut dom förvaringslösningar som jag är nöjd över i mitt pysselrum. Vilket i dagsläget inte är så många, men jag jobbar på att det är fler som ska bli bättre =)


Önskar alla mina läsare en trevlig helg!

Kram Charlotte

3 kommentarer:

Åsalill sa...

Mycket bra förvaringstips som jag har snott från dig ;) Tack för att du delar med dig. Kram Åsalill

Tesa/Therese sa...

Kanonbra förvaring. Kul att jag kunde inspirera dig:)
Ha en skön helg!
Kram Tesa

Charlotte sa...

vilket bra tips! Tack!