söndag 6 januari 2013

Cybercrop hos Svensk Scrapbooking

Just nu pågar en cybercrop hos Svensk Scrapbooking mellan 26/12 - 13/1 och det är massor med roliga utmaningar att göra. Vi får se hur många jag tänker vara med på, men hittills har jag i alla fall gjort 3 st.

Den första utmaningen som jag gjorde gick ut på att man skulle inspireras av en bild. På bilden var det massor av såna här julstjärnor som man hänger i fönstret. 
Jag valde att göra ett kort och här ser ni hur det blev......


Den andra utmaning som jag gav mig på var väldigt rolig att göra, man skulle helt enkelt altra ett champagneglas. Kändes väldigt annorlunda och skojigt då jag inte provat på nåt sånt tidigare. Jag satt och funderade länge hur jag skulle göra, men tillslut så bestämde jag mig för att börja med att välja ut en färg jag ville använda mig av och letade fram lite dekorationer.... Inte helt oväntat så blev det ju turkost så klart... Sen flöt det bara på och jag blandade även in lite silver och svart också....




Den tredje utmaningen jag valde att göra var helt enkelt en väldigt fin kortskiss som man skulle tolka och så här blev mitt kort:


Vi får väl se om jag kanske sätter mig en stund imorgon och kanske gör nån fler utmaning... Det är ju sååå roligt att pyssla och för att inte säga avkopplande. 

Önskar alla en bra vecka!

Kram Charlotte

Inga kommentarer: