tisdag 30 oktober 2012

Nåldyna och julkort

Har för första gången provat att göra en nåldyna... Det var riktigt roligt faktiskt. Jag tänkte ha den i mitt pysselrum att förvara dekorationsnålar på.


 Har även gjort ett julkort med en av magnolias tomtar.


Än är det många julkort kvar att göra och en massa annat också, så jag har något att sälja på julmarknaderna. Som om jag inte har nog att göra så har jag även lyckats dragit på mig en förkylning och orken är inte på topp. Men i vilket fall som helst så är det väl bara att köra på ändå och dessutom håller jag fortfarande på med mitt lilla projekt som jag skrev om i förra inlägget och nu är det inte så långt kvar innan jag kan presentera det.

Kram Charlotte

2 kommentarer:

Åsalill sa...

oSnygg nåldyna! Visst är de roliga att göra :) Kortet var ju också såå fint. Gillar den tomten.

Nu är det nära till våran pysseldag i Uppsala. Längtar!!

Kram
Åsalill

Lompan sa...

Fantastiskt fin nåldyna! Nu blir jag inspirerad att göra en till mig själv. Har givit bort mina tidigare... Tack för titten!