torsdag 15 december 2011

Mer snabbpysslade julkort

Här kommer då dom andra 5 snabbpysslade julkorten. Det som är lite synd är att dom känns inte så välarbetade som jag skulle önska, men när tiden inte riktigt räcker till så får det bli som det blir... Alla korten har dessvärre inte målade stämpelmotiv på sig... Jag har ju massor med fina julstämplar som jag aldrig har använt än, men det tar ju rätt lång tid att färglägga motiven...
Nästa år kanske man skulle göra 2 julkort varje månad med början i januari... Då skulle jag ju slippa den här stressen och att bli missnöjd över resultatet... Det som är mest tråkigt är att jag hade typ 1000 idéer, men att tiden aldrig nånsin räcker till för dessa.... Men det är ju inget nytt, det brukar vara ungefär samma varje jul... :-D






Önskar alla mina läsare en trevlig helg!

Kram Charlotte

Inga kommentarer: