torsdag 22 december 2011

God Jul

Dan, före dan.... Ja, nu är det inte långt kvar till julafton...

Idag tänkte jag dela med mig en bild av en liten brevlåda...
Jag hittade för ett tag sedan denna länk http://pysseltagen.blogspot.com/2011/10/tips-och-trix-torsdag-post-i-mangder.html och tyckte att dom var superfina... Tänkte att det där blir ju jättebra att ställa på hallbyrån och ha alla julkorten i... Det är längesen jag gjorde själva lådan av vitt cardstock, men sen har det tagit lång tid att hitta just det där perfekta papperet som skulle passa på lådan....
I alla fall så blev den nu äntligen klar ikväll och här ser ni resultatet:


Nu vill jag bara önska alla mina vänner och läsare
EN RIKTIGT GOD JUL!!!!
Och det tänkte jag göra med en bild på våran julgran:

Kram Charlotte

1 kommentar:

Nizze sa...

Så fin din julpost låda är. Är det mallen på brevlåda du använt? Gott nytt år! Kram