måndag 13 juni 2011

Det färdiga förklädeskortet...

Här kommer då det färdiga resultatet av mitt förklädeskort:

Jag tyckte att det var väldigt passande med den här magnoliastämpeln på ett förkläde eftersom att hon håller i en cupcake och en slev, precis som att hon håller på att baka.
Stämpeln har jag målat med promarkers och alla kanter på förklädet är inkade med Ditress Ink Old Paper. Swirlsen (heter det så?) är clear stamps från autumn leaves och till dessa har jag använt ColorBox Peony. Sen har jag dekorerat med blommor och några gröna halvpärlor.
Jag vill inte ha förmycket dekorationer på ett sånt här kort eftersom att det lätt kan bli rörigt och man inte ser själva förklädet.
I förklädesfickan har jag gjort en tag där man kan skriva sin hälsning till mottagaren.

Här är själva tagen.


Kram Charlotte

Inga kommentarer: