söndag 19 augusti 2012

Marknad

Så var det söndag och denna vecka är nu slut... Jag har haft en veckas semester och den har mest bara bestått av pyssel från morgon till kväll + halva nätterna också =) Orsaken till det är att jag har för första gången stått på selångermarknad.... Måste säga att det verkligen var superkul... Jag som bara har stått på små julmarknader tidigare, men det här var ju lite annat...

En annan rolig händelse denna vecka är att jag har gjort mitt första blogginlägg som inspiratös hos 100% Norr. Återkommer en annan dag och berättar mer om det...

Tänkte ikväll att jag skulle visa en bild från mitt marknadsstånd i helgen:



Bilder på det jag pysslade inför marknaden kommer en annan dag för nu är det dags att gå och sova lite.... Kan ju inte direkt påstå att jag har vilat upp mig under min semestervecka =)

Önskar alla mina bloggbesökare en trevlig vecka!

Kram Charlotte

Inga kommentarer: