onsdag 2 maj 2012

Kort med ask

Det var inte igår precis som jag skrev något senast i bloggen... Jag är usel på att uppdatera den... Känns som att jag varken har tid eller ork till att uppdatera.... Vet aldrig riktigt vad jag ska skriva och det känns som att jag inte alltid vill visa upp det jag gör... Blir liksom aldrig helt nöjd med resultaten...

Men här kommer i alla fall ett kort/ask som jag gjorde till en av mina svägerskor när hon fyllde år. Hon önskade sig pengar, för det var nån tavla som hon ville köpa... 
Jag tyckte att det kändes lite tråkigt att bara göra ett helt "vanligt" kort att lägga pengarna i, så därför blev det ett typ av kort som sitter ihop med en ask. (kommer tyvärr inte ihåg vart jag hittade beskrivningen)


Här är några bilder på asken/kortet:





Det var allt för denna gång.

På lördag blir det en tur till Gävle på scrap och stämpelmässa och jag hoppas på att få massor av inspiration, sen kommer det att bli massor med shopping också. Tur att denna mässa bara är 2 gånger/år.

Kram Charlotte

2 kommentarer:

Åsalill sa...

Åhh vilken fin ask och roligt med pengainrullningen :)

Kram Åsalill

Anonym sa...

Jag gillade det här sättet att få presenter på.../maria